CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 6, 2010

PERBINCANGAN UTK MEGA TT..

Sebelum nak memulakan meeting, apa kat jom mai ambik gambar dulu..

kami membincangkan isu semasa yg bersangkut paut dgn kelab terlebih dahulu sebelum kami meneruskan ke agenda seterusnya.

masing2 dah mula serius nampaknya...

apa yg KP My@PC KELANTAN dok bincang dgn Shamilica tu..serius nampaknya..

terima kasih di atas sokongan anda yg tak berbelah bagi terhadap kami di My@PC..

Pada malam tersebut kami menerima 4 lagi ahli baru...selamat datang dan terima kasih kerana My@PC ..

Meeting masih lagi belum berjalan sepenuhnya..keran masih menunggu rakan2 AJK yg lain sampai..

Ahli baru juga tak ketinggalan utk bersama kami pada meeting tersebut..

Shamilica sedang mencatat minit mesyuarat pada malam tersebut..terima kasih kerana banyak membantu kami bagi melancarkan program MEGA TT KELANTAN..

mesyuarat dah di mulakan...dan nampaknya mereka begitu serius skali..dan kami mengharapkan komitment daripada anda semua..dan teruskan menyokong My@PC..

Pengerusi Tetap My@PC KELANTAN iaitu Cikgu Yie, AJK AGAMA Saudara Ady dan Timbalan Bendahari Saudara Fizzi.

Kami amat bersetuju dgn cadangan Saudara Fizzi dan juga rakan2 yg lain..

Setelah meeting selesai, kami akan adakan TT di sekitar Pengkalan Chepa..

Bergambar terlebih dahulu, semoga AJK untuk program ini akan bekerjasama di antara satu sama lain..bekerja berkumpulan adalah lebih baik dan lebih sempurna..

Hah ni kenapa plak ni..tercekik biji halkum ke apa ni..

TT kat Permai Cafe..

Barisan kereta2 kuat nih..hehhee

Selamat memandu dan hati2 di jalan raya...lepas je membantu kami di dalam menjayakan mesyuarat bersabit dgn program ini..kami sempat TT bersama beliau dan lepas je TT beliau terus bertolak ke KL jam 2.00 pagi..terima kasih di atas sokongan dan komitment yg anda tunjukkan kepada kami di sini....











Kami adakan meeting yg pertama pada hari ahad lepas , bagi membincangkan tentang program MEGA TT yg akan berlangsung pada hujung bulan ini nanti.so kami AJK PENAJAAN bagi My@PC KELANTAN memang agak sibuk sikitlah dalam bulan ni.


pada meeting semalam, kami membincangkan tentang agenda yg akan di lakukan pada MEGA TT nanti, dan perlantikkan AJK untuk program tersebut..kalau nak buat kerja seorang diri memang tak mampu dan sudah semestinya tak akan sempurna kalau TANPA bantuan dari rakan2 yg lain.so dengan cara itu , kami dah pun melantik beberapa AJK dan dah di bahagikan tugas pada malam tadi, semoga semuanya akan berjalan dgn lancar dan sempurna.program seperti ini tak blh di uruskan seorang diri, nanti satu apa pun tak menjadi dan tak tahu apa2..bila tugas di bahagikan barulah kita semua akan mula berkerjasama, semangat kerjasama itu penting dalam merancang sesuatu program atau sesuatu kerja.dan nampaknya masih belum jelas lagi pasal agenda ..nanti PM program ini akan bentangkan kepada kami secara detail dan senang utk kami susun aturkan di sini bagi tatapan rakan2 sekalian.


meeting kali ni memang berjalan agak lewat sedikit kerana banyak hal2 yg berkaitan isu semasa dibincangkan terlebih dahulu..tepat jam 11.00 malam barulah meeting di mulakan, dan semuanya berjalan dengan lancar dan perlantikan AJK bagi program MEGA TT ini di harap agar semuanya memberi kerjasama dan berkerja dalam bentuk berkumpulan..



dan tak lupa juga..terima kasih kepada Saudara Shamil selaku Badan Penasihat My@PC kerana meluangkan masa utk bersama kami bagi menjayakan perbincangan kami semalam.segala idea dan tunjuk ajar darinya amat2 kami di sini hargainya.tanpa kehadirannya semalam mungkin banyak perkara yg belum terjawab.terima kasih sekali lagi di atas tanggungjawab beliau utk terus melihat My@PC KELANTAN terus maju..walaupun malam tersebut beliau ingin bertolak ke KL, tapi sempat meluangkan masa dan bersama-sama kami bagi membincangkan segala program yg akan berjalan pada hujung bulan nanti.di mana kata2nya adalah KERJA DAN KELUARGA adalah no 1 tapi KELAB adalah komitment yg tak kan di lupakan.berkelab bukan sekadar suka2 sahaja ..tapi perlu ada komitment barulah semuanya akan tersusun dan kemas.


HIDUP MY@PC KELANTAN ...semoga terus maju dan di segani suatu hari nanti..

0 Tera Kecek Kelate: