CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 8, 2010

PERBINCANGAN MEGA TT - 2

Mesyuarat kali ni di pengerusikan oleh Pengerusi Tetap My@PC KELANTAN iaitu Cikgu Yie.bersama- sama dgn Cikgu adalah PM iaitu Saudara Mie ET dan SU My@PC Adiel.

masing2 begitu komitment dgn tugas yg telah di berikan....dan perbincangan seperti ini memang amat di perlukan utk menjayakan sesuatu program.

Barisan AJK Program nampaknya begitu serius malam ni..masa berlalu begitu cepat dan program pula akan berlansung tak lama lagi..semoga semuanya akan selesai dgn baik

Perbincangan memang di perlukan di dalam sesuatu kerja berkumpulan..

Cikgu Yie, Adil dan Mie ET

idea dari semua memang amat di perlukan..dan malam tadi segala perbincangan dah di selesaikan..cuma ada sedikit perkara yg belum selesai dan akan di selesaikan secepat yg mungkin....banyak betul ayat 'selesai' nih..hehhehhee

semoga segala program yg kita rancangkan malam ni akan berjaya dan sempurna hendaknya..














Malam tadi kami dari My@PC KELANTAN telah mengadakan perjumpaan utk kali ke 2 bagi membincangkan tentang program MEGA TT pada 29hb January 2010. Mesyuarat kali ini di pengerusikan oleh Pengerusi Tetap My@PC KELANTAN iaitu Cikgu Yie.


Sepanjang perjalanan mesyuarat kali ni berjalan agak lancar walaupun masih banyak lagi perkara2 yg belum di selesaikan.dan perjumpaan demi perjumpaan akan kami adakan lagi nanti selepas ini agar segala program yg akan kami jalankan akan berhasil dan semoga akan berjaya.ini adalah event pembuka tirai dan kami dari My@PC KELANTAN di beri penghormatan.dengan ini kami mengharapkan agar dan kami akan cuba sedaya upaya bagi menjayakan apa yg di rancang.perlantikan AJK Program sudah di lakukan pada mesyuarat yg lepas..dan malam ini hanya membincangkan tentang agenda program yg akan berlangsung nanti.dan masih banyak lagi yg perlu kami titik beratkan .



semoga perjalanan event ini akan berjalan dgn baik dan lancar seperti yg di rancangkan..insya'allah..

0 Tera Kecek Kelate: