CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 21, 2010

RAKAN MY@PC MACHANG..

Apa yg bersunggoh benar dok bual tu weh.senyum gak sikit Atan ..hhehe

Apa yg di menungkan oleh Saudara Suyie nih.maso nih dok bual pasal Saudara Fizzi kito nak gie Rusia ni weh...esdak nyo weh demo gie holiday....

sambil TT..sambil dok bincang pasal program nak Konvoi ke Cameron..harap My@PC Machang ada wakil yg nak dihantar nanti...tak kisahlah berapa org pun...cuma lagi ramai lagi bagus.

Qaseh Ayu & Shamilica..senantiasa bersama setiap kali adanya TT....

Isi borang tu jgn tak isi ye...dan ini rakan baru kami dari Machang iaitu Saudara Pik

Ok settle....kalau free lepas ni..setiap kali ada TT jgn lupa turun ye...kalau berkelapangan la..











Hari ni kami TT di Machang iaitu di E Rup Sup.walaupun hanya 2 buah kereta sahaja yg dari Kota Bharu..tapi ianya langsung tak mematahkan semangat kami utk bersama-sama dgn rakan2 My@PC di Machang.kemungkinan rakan2 yg lain sibuk dgn tugasan masing2.kena berfikiran positif.bagi yg free dan yg boleh luangkan masa bolehlah sertai TT ini.


Kedatangan kami ke Machang pun kerana ada sedikit perbincangan pasal program Konvoi Santai ke Cameron Hingland pada 30hb nanti.dan kami juga mengharapkan sokongan daripada rakan2 di Machang.walaupun tak ramai yg sertai tapi sekurang-kurangnya ada wakil dari Machang.tgh dok kami TT ada seorang lelaki yg datang dan berminat nak sertai My@PC..so kami apa lagi..kebetulan borang dah ada..terus isi form jelah.dan selamat datang buat Saudara Pik ..ahli baru dari Machang.

0 Tera Kecek Kelate: