CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 4, 2010

KE PCB..

Kami baru saja sampai di PCB...borak2 kat tepi kereta dulu..barulah nak cari kedai utk minum2..

Hurmmmmm control nampak ...hehhehee..

Kesian kat Lidya ..isteri kepada Lan Kedah..penat ni...takpe jap lagi balik tidur..

sempat lagi dok check enjin kereta Z'din..

Fizzi dok kecek dgn sapo tu.....

jom minum dulu.....

tersusun dgn begitu cantik skali......jap lagi nak pi nite drive ke Wakaf Che Yeh plak....coz nak hantar Lan Kedah balik tidur rumah Fizzi..hehhehhee..

terima kasih kepada rakan2 yg sudi luangkan masa dan waktu tidur ..walaupun penat, kami tetap akan menyambut kedatangan rakan2 dari negeri lain..

apalah yg di bualkan oleh kaum2 bapa ni agaknya...nampak lucu banget..

sampai jam 2.30 pagi kami dok minum2 di sini....dan kita berjumpa esok hari di lain aktiviti plak...












Lepas je kami makan di Chim Chum Jalan Pengkalan Chepa...kami bawak Lan Enterza dan isteri ke Pantai Cahaya Bulan...dalam perjalanan ke sana..kami terserempak dengan salah sorang rakan kami iaitu Saudara Z'din..dan kami terus call dia dan ajak untuk join skali utk minum2 bersama Lan Kedah di PCB....dan bagusnya Z'din ni dia tak banyak soal..kita ajak utk sertai pada malam tu..dia terus datang...dan terima kasih kepada Z'din juga kerana sanggup meluangkan masa utk memeriahkan acara minum2 pada malam tersebut..


dan terima kasih jugak kepada rakan2 yg hadir bagi menyambut kedatangan Lan Kedah...dan sudah pastinya sebulan skali Lan Kedah akan datang ke Kelantan selepas ini..hehhehe..


jom layan gambar2 yg sempat kami rakamkan semasa berada di PCB...dan pada malam tersebut Lan Enterza serta isteri bermalam di rumah Saudara Fizzi..ini untungnya mempunyai ramai kawan....di mana-mana saja anda pergi..kawan2 senantiasa bersama...


0 Tera Kecek Kelate: