CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 2, 2010

PERBINCANGAN LAGI..

Qaseh Ayu sedang membincangkan sesuatu dgn PM ..

kini saat utk Qaseh Ayu membentangkan apa yg di suarakan oleh ahli...jalan penyelesaian adalah duduk bersama dan berbincang bersama agar segala ketidakpuasan terjawab..di samping membentangkan tentang program yg akan berlangsung tak lama lagi..

masing2 nampaknya begitu serius...kerana buat masa ni kami hanya tinggal 2 hari saja lagi utk event MEGA TT KELANTAN..

Bahagian AJK program dah diberikan tugas masing2...dan kami akan menjalankannya dgn penuh bertanggungjawab...segala cacat cela program kami ini nanti, kami mohon maaf kepada semua rakan2 seluruh Malaysia.

Saudara Haq dan Adiel..

Bendahari di samping Timbalannya iaitu Saudara Fizzi

Apa yg di menungkan oleh PM ni agaknya ye..hurmmmmm..pikir jgn tak pikir..

tersenyum puas coz apa yg ingin di bentangkan semuanya dah selesai..kami mengharapkan agar semua AJK program ini melakukan tugas masing2 dgn penuh bertanggungjawab...












Untuk bulan ni memang boleh di katakan setiap malam atau selang satu malam kita akan keluar meeting, malah saat2 yg terakhir ni lah kena selalu keluar coz saat2 akhir mcm ni lah nak kena kemaskan aturcara program..walaupun ramai yg tidak hadir pada malam tadi.perbincangan kali ni di adakan di KFC walaupun dalam suasana yg agak bising tapi ianya tak mematahkan ahli kami utk menyuarakan pendapat dan membentang apa yg patut yg bersabit dgn program yg akan datang.


apa yg kami harapkan adalah semoga program pertama kami akan berjalan dgn lancar seperti yg dah kami aturkan...cacat cela program ini kami memohon maaf kerana ini adalah event pertama buat kami...segala kesalahan adalah satu pengalaman dan pengajaran buat kami utk kami handle program yg akan datang..


MAGHI PAKAT2 MAGHI KELATE BLAKO ...

0 Tera Kecek Kelate: