CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 12, 2010

SWEET BEACH RESORT ..

Kami baru saja sampai di Sweet Beach Resort, Tok Bali..

cari parking yg sesuai dulu.....kena part betul2..nak ngambik gambar nih

Sesi perbincangan dah di mulakan....setelah tgk bilik...semuanya berjalan dgn lancar

Baju Biru adalah Manager kat Sweet Beach Resort..orgnya memang senang utk di bawa berbincang....dan jugak sporting...

Saudara Shamil baru saja sampai KB dari KL...sampai je terus ke tempat perbincangan kami, terima kasih di atas jasa anda yg turut membantu program ini agar berjalan dgn lancar..

masing2 nampaknya begitu serius skali...apa yg penting kami nak kan yg terbaik utk rakan2 semua ..

sebahagian daripada kaum2 ibu Vouge My@PC KELANTAN yg hadir..hehhehee

segala perbincangan memang berjalan dgn lancar..dan kami serta dari pihak manager itu sendiri berpuashati dgn kata sepakat dari kami...

sedang membincangkan tentang segala-galanya yg bersabit pasal sukan..kelas vokal dan sebagainya.

Sue dan Zietie....kaum ibu yg senantiasa aktif...

hasil perbincangan dah hampir tamat nampaknya...dan masing2 dah bersetuju dgn apa yg dah dibincangkan...dan kami memang mendapat harga bilik serta package yg lain yg sememangnya yg terbaik.

Peace dari Shamilica dan Fizzi.

turut memantau apa yg kami rancangkan...terima kasih sekali lagi

bertungkus lumus bagi menjayakan MEGA TT KELANTAN pada tahun ini..dan semoga ianya mendapat sambutan dari rakan2 seluruh Malaysia.

apa yg PM kita tuh dok pikirkan lagi..semuanya dah settle..dan kami akan adakan meeting skali lagi..kami membentangkan agenda yg baru.

selesai je perbincangan dgn Manager..kami sambung plak kat luar nih..

dan hasil perbincangan kami pada malam ini adalah di persetujui oleh semua..dan semoga MEGA TT KELANTAN ini akan berjaya ...dan semoga ianya mendapat sambutan dari rakan2 semua.












Lepas je selesai kami berkonvoi ke Pantai Sri Tujoh..acara santai bersama keluarga , di samping meninjau kawasan chalet utk di jadikan tempat penginapan masa MEGA TT KELANTAN nanti..apabila kami sampai dan teliti betul2 serta berbincang dan mendapat kata sepakat dari semua , tempat itu memang tak sesuai utk kami adakan MEGA TT coz keadaan bilik yg bercelaru, pada mulanya bilik semuanya ok..tapi last minute chalet dah di booking ..cuma yg tinggal hanya 4 buah chalet di atas air serta chalet yg lain agak jauh sikit.kami kalau blh nak kan semuanya berada di dalam satu kawasan iaitu chalet yg berdekatan.


setelah kata sepakat di buat, pada hari ini juga kami terus bergerak menuju ke Sweet Beach Resort, Tok Bali. apabila kami meninjau persekitaranya, ianya memang teramat sesuai utk kami berkumpul...kawasannya sungguh luas dan cantik.sebelum nak memulakan perbincangan perkara pertama yg kami buat adalah meninjau bilik..sejauhmanakah selesanya chalet2 kat sini.apabila kami perhati dan perbincangan dah di buat..kami sebulat suara utk memilih tempat ini .harga yg kami adapat adalah amat berpatutan sekali , jom kita layan berita bergambar seterusnya..

0 Tera Kecek Kelate: