CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 13, 2010

MASIH LAGI PERBINCANGAN MEGA TT..

Shamilica sedang membincangkan sesuatu dengan PM...kami akan lakukan yg terbaik utk MEGA TT nanti..

berhenti rehat seketika...walaupun ramai AJK program yg tak dapat hadir pada malam tersebut..tapi kami tetap juga jalankan perbincangan malam ini...apa yg penting semangat kerjasama sesama ahli itu penting..

Bel & Suyie semakin aktif.....teruskan menyokong kami..dan segala pandangan dari anda semua akan kami bawakan ketengah..

semuanya sudah selesai, cuma menunggu utk Final Meeting saja lagi.....segala agenda dah kami aturkan dgn baik...di harap semuanya memberi komitment yg cemerlang...gemilang dan terbilang hendaknya..

PM dan Shamilica begitu serius skali berbincang.......dan akhirnya semuanya dah selesai..segala agenda dah pun siap....

bertungkus lumus membincangkan tentang MEGA TT KELANTAN..semoga ianya berjaya...dan syabas buat semua AJK serta ahli yg menjayakan program kali ni...semoga ianya sempurna dan berjalan dengan lancar.











Nampaknya kali ni masa kami memang betul2 sibuk ....Hotel dan sebut harga semuanya dah selesai..nak atau tak nak itu adalah harga yg terbaik yg dah di berikan dari Pihak Resort kepada group kami..tu pun dah banyak di berikan keistimewaan oleh pihak Resort kepada kami nanti...apa keistimewaannya itu anda kena datang nanti masa MEGA TT..banyak SURPRISE yg akan kami berikan utk anda semasa ketibaan anda di Kelantan nanti..yg penting takde paksaan dan kerana terpaksa utk meriahkan MEGA TT ini..tapi kami memang mengharapkan agar kehadiran dari semua rakan2 seluruh Malaysia hendaknya.


dari hasil perbincangan kami dari sehari ke sehari..kata putus dah pun di buat ..cuma kami akan adakan final meeting nanti, bagi membincangkan agenda2 yg dah kami rancangkan lagi skali..agar segala perancangan ini berjalan dengan lancar dan sempurna.kami juga memerlukan sokongan daripada rakan2 seluruh Malaysia utk menjayakan program pembuka tirai 2010 iaitu MEGA TT KELANTAN..


di harap agar hasil usaha keras kami ini berjalan dgn lancar...dan pada malam ni adalah perbincangan utk MEGA TT lagi skali..dan minggu depan adalah Final Meeting utk program ini.

0 Tera Kecek Kelate: